Liigu sisu juurde

Need harjutused võivad teie tervendavatele põlve sidemetele ja kõõlustele tekitada märkimisväärset stressi. Selle koostisesse kuulub ka traditsiooniline koostisosa ingver.

20 parimat põlve tugevdavat harjutust

Paripurna Navasana täispaadi poos : Koolipäevade jooksul oleme kõik uurinud, kui olulised on neerud meie süsteemile. Neerud on vaatamata väiksusele nagu oad, meie Hoidke oma polve elutähtsad organid. Need toimivad meie süsteemis vere puhastamiseks filtritena. Veri voolab päeva jooksul mitu korda läbi meie neerude.

Hoidke ära tavalised jooksva vigastused: sääreharjad ja jooksja põlv

Neer funktsioneerib, et eemaldada verest kõik jääkained, säilitades olulised elemendid. Neerud säilitavad kehas ka soolade ja Hoidke oma polve tasakaalu.

Nad toodavad hormoone ja ensüüme, mis kontrollivad veresuhkru taset, hoiavad vedeliku tasakaalu meie kehas ning hoiavad luud terved ja tugevad.

Creatures That Live on Your Body

Kuna neer täidab nii paljusid funktsioone, mille prioriteet on meie sisemise süsteemi puhastamine, peame oma neerude eest eriti hoolt kandma ja miski ei saa olla parem kui joogaasanad ja meditatsioonid. Järgnevalt on toodud mõned joogaasanad, mis aitavad säilitada teie neerude tervist.

Ardha Matsyendrasana kala poosi isand : Istu sirutatud jalgadega enda ees. Teie selg peaks olema sirge.

Peate oma põlved tervena hoidma, et teie liikuvu vananede ei halvenek. Me ignoreerime ageli põlvede tervit ja me ei märka probleeme enne, kui igapäevaed tegevued, nagu allamäg Sisu Hoiatus Peate oma põlved tervena hoidma, et teie liikuvus vananedes ei halveneks. Me ignoreerime sageli põlvede tervist ja me ei märka probleeme enne, kui igapäevased tegevused, nagu allamäge kandmine või kõndimine, muutuvad valusaks. Võtke põlvede tugevdamiseks ja maksimaalse pikaajalise liikuvuse tagamiseks järgmised meetmed.

Kui tunned, et selgroog pingutab, siis toeta selg padjale. Nüüd voldi parem jalg põlvest, jalad põrandal.

Hoidke oma neerud joogaga täiuslikus vormis

Parem jalg tuleks asetada üle vasaku jala. Nüüd painuta vasak jalg nii, et vasaku jala tald oleks parema tuhara lähedal. Asetage parem käsi enda taha ja haarake paremast põlvest vasaku käega, nagu pildil näidatud. Seda tehes hingake sisse ja sirutage ennast. Nüüd välja hingates keerake vöökoht paremale pööramiseks. Iga sissehingamise korral sirutage selgroogu ja hingake iga kord paremale väänduma.

Sirge jala tõstmise harjutuste progresseerumine pärast põlveoperatsiooni

Hoidke selles asendis hingetõmmet. Ärge visake oma õlgu selle asana ühelgi etapil. Hoidke oma õlad sirgelt, sirutades krae kondid.

Korda samamoodi, et ka vasakpoolse poole keerata. Supt Vajasana lamav püsiv poos : Alustage istumisest Vajrasana hoides käsi reitel. Keha lõdvestamiseks hingake paar sekundit tavaliselt. Nüüd nihutage käed reied küljelt, hoides peopesad maas. Kummarduge küünarnukkide toel põranda poole tahapoole. Peaksite pidevalt tagasi painutama, kuni selg, õlad ja Hoidke oma polve puudutavad maad.

  • Põlveliigese artroskoopia | Ida-Tallinna Keskhaigla
  • Sirge sääre tõus täieliku takistusega Kui teil on olnud põlveoperatsioon nagu eesmise ristluu ACL parandamine või põlveliigese külgmine vabastamine, võib teil vaja minna taastusravi tegemiseks füsioterapeuti.
  • Hoidke oma liigesed vormis - Møllers
  • Folk oiguskaitsevahendite liigeste havitamine
  • FüSIOTERAAPIA HARJUTUSED JOOKSJA PõLVE RAVIKS - MEDITSIINI- -

Teie põlved ei tohiks põrandast üles tõusta ja ka tuharad peaksid asetuma kannadele. Sule silmad ja lõdvestu lihtsalt sügavalt sisse hingates. Kui soovite sellest poosist vabaneda, haarake mõlema käega pahkluud ja tõuseb aeglaselt üles. Draakoni poos: Pange ennast käte ja põlvedega maapinnale. Teie põlved peaksid olema puusalaiuse kaugusel ja käed tuleks asetada otse õlgade alla peopesadega maapinna poole.

Nüüd tooge vasak jalg käte vahelt ettepoole. Põlv peaks olema vasaku kanna suhtes risti. Libistage parem jalg tagasi. Paremate jalgade tallad peaksid olema suunatud lakke ja varbad peaksid olema suunatud väljapoole. Nüüd, toetades end jalgadele, tõmmake käed maast eemale, et neist kinni haarata vasakust põlvest. Hoidke selles Hoidke oma polve paar hingetõmmet ja korrake ka parema küljega. Ruutu kujutis: Istu risti jalgadega joogamatil.

Teie vasak põlv peaks olema põrandal ja parem põlv peaks olema ülal, parem jalg vasaku põlve peal.

Hoidke oma liigesed vormis

Väike variatsioon, mida võiksite teha, on ette kummarduda ja proovida oma otsaesisega põrandat puudutada. See joogapoos venitab reite ja tuharaid ühendavaid kudesid, mis stimuleerivad õrnalt valu liigestesse, kellele minna neere, maksa ja sapipõit.

Urdha Dhanurasana ülespoole kummarduv poos : Seda joogapoosi tuntakse ka kui rattapoosi. Teie keha peab olema tõeliselt paindlik; jäiga kehaga ei saa te seda poosi lõpule viia.

Lamage lamedalt maas, jalad põlvedest kõverdatud. Teie jalad tuleks asetada põrandale puusa laiuselt. Painutage küünarnukid ja asetage peopesad õlgade kõrvale sõrmedega, mis on suunatud õlgade poole.

Sissehingamisel tõstke puusad lae poole, hoides jalad maandatud. Jää selliseks veel umbes hingetõmmet.

Põlvede tugevdamise viisid

Sissehingamine ja väljahingamisel tõmmake jalad tolli sissepoole puusade suunas. Nüüd peopesadele vajutades tõstke ülakeha. Algajatele, kui teil on raske kogu keha maast üles tõsta, tõstke lihtsalt pea nii, et kroon oleks põrandal.

Kui olete oma keha üles tõstnud, sirutage käed. Hoidke seda asendit hingetõmmet. Kui soovite sellest poosist välja tulla, olge ettevaatlik, et mitte endale haiget teha. Hinga välja ja too end lae poole vaadates alla. Paripurna Navasana täispaadi poos : Joogamatil istudes tõmmake jalad sissepoole, painutades neid põlvedest.

Patellofemoraalse sündroomi treeningprogramm

Hoidke oma käsi peopesadega maas. Kallutage oma keha veidi tahapoole ja sirutage käed, et need oleksid põrandaga paralleelsed. Laiendage nüüd oma jalgu ja libistage mõlemad jalad käte vahel. Hoidke seda poosi 30 sekundit ja seejärel taanduge.

Kõik need ülaltoodud joogaasanad aitavad teie neerulihaseid masseerida ja toniseerida, mis suurendab nende õigeid funktsioone. Mitte ainult asanad, mõned pranajaamad töötavad ka neerude juures. Anulom Vilom vahelduv ninasõõrmega hingamine : Istuge joogamatil risti asetsevas poosis. Hinga paar tavalist hingetõmmet.

  • 20 parimat põlve tugevdavat harjutust - Nahahooldus -
  • Paripurna Navasana täispaadi poos : Koolipäevade jooksul oleme kõik uurinud, kui olulised on neerud meie süsteemile.
  • Põlvede tugevdamine: 14 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  • Liigeste ravi pealkiri
  • Hoidke ära Tavalised Jooksva Vigastused: Sääreharjad Ja Jooksja Põlv | Sobivus

Nüüd vajutades parema käe pöidlaga õrnalt paremat ninasõõrmesse, hingake vasaku ninasõõrme kaudu sügavalt sisse. Vajutage nimetissõrmega vasakule ninasõõrmele ja hoidke hingetõmmet kuni 5 loendust. Nüüd vabastage pöial paremast ninasõõrmest, et õhku välja hingata. Järgmisena hingake läbi parema ninasõõrme, vajutage seda ninasõõrmesse ja hoidke õhku. Eemaldage vasakust sõrmest sõrm ja vabastage õhk. Korda veel korda. Muud kui Anulom Vilom, harjutavad ka Kapalbhatit. Neerud on väga oluline siseorgan, hoolitsege selle eest ja püsige tervena.